Hei alle sammen! Jeg har nylig testet ut IPTVX og tenkte jeg skulle få deres meninger om appen. Grensesnittet virker bra, og jeg liker at det er så mange kanaler tilgjengelig, men jeg har opplevd en del buffering på enkelte kanaler. Er dette noe dere også har lagt merke til, eller har jeg vært uheldig med internettforbindelsen min?
top of page
Regularity forumet
Herlig å se deg her!
Del det du måtte ønske – historier, ideer,synspunkter, deler og utstyr eller noe annet du har i tankene.
Her kan du starte diskusjoner,eller svare på ulike tekniske spørsmål eller kanskje dele en god historie fra en svunnen tid.
Få kontakt med medlemmer eller ja, svare på kommentarer og mye mer.
Har du noe på hjertet? Legg igjen en kommentar eller del et innlegg!
Lykke til
bottom of page
Jeg har brukt IPTVX en stund, og jeg er generelt fornøyd, men som de andre sier, har jeg også hatt problemer med buffering. På smart-TV-en min er det veldig stabilt, men på mobilen min har jeg hatt flere tilfeller med appen som hakker eller fryser.
En funksjon jeg liker veldig godt er at du kan legge til favorittkanaler og lage din egen spilleliste, noe som gjør det mye enklere å navigere. Jeg har ikke hatt noen store problemer med kundesupporten, men det tok litt tid før jeg fikk svar på en teknisk forespørsel.
Totalt sett er det en god app, men det er noen små problemer som kan forbedres.